Přejít k obsahu


Učení se, sítě a samoregulace jako základní stavební kameny učících se regionů

Citace:
JEŽEK, J. Učení se, sítě a samoregulace jako základní stavební kameny učících se regionů. In National and Regional Economics VI. Košice: Technical University, 2006. s. 140-144. ISBN: 80-8073-721-5
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Learning, networks and self-regulation as foundation stones of the learning regions
Rok vydání: 2006
Místo konání: Košice
Název zdroje: Technical University
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: Teorie učících se regionů vychází z modelu endogenního rozvoje, který staví na aktivní roli regionálních aktérů. K nejdůležitějších charakteristikám učících se regionů patří vytváření sítí aktérů a vnitroregionální a meziregionální spolupráce.
Abstrakt EN: The approach of the Learning Region makes part of the models of endogenous concepts, where regional actors arrange for themselves the change of their region, substituting externally controlled, hierarchical programs charakterized by subvention and intervention. Central point of this approach is the advancement of intraregional collaboration, networking and cooperation in order to develop strategies for solutions according to the problems on a local specific level.
Klíčová slova

Zpět

Patička