Přejít k obsahu


Interpretace městského marketingu v komunální praxi

Citace:
JEŽEK, J. Interpretace městského marketingu v komunální praxi. Marketingová panoráma, 2004, roč. 2, č. 1, s. 8-11. ISSN: 1336-1864
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Interpretation of City Marketing in Praxis
Rok vydání: 2004
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: Příspěvek se zabývá interpretací (vnímáním) pojmu městský marketr ing v komunální praxi. Popisuje, jaké marketingové aktivity si pod tímto pojmem představují zástupci měst a obcí v západních Čechách.
Abstrakt EN: In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“. This study is primarily concerned with the broad concept, which is essentially understood as a form of co-operative urban development.
Klíčová slova

Zpět

Patička