Přejít k obsahu


Učící se region jako koncept usměrňování regionálního rozvoje

Citace:
JEŽEK, J. Učící se region jako koncept usměrňování regionálního rozvoje . In Regio 2007. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. s. 194-199. ISBN: 978-80-7043-633-2
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Learning Region as the Concept of the Regional Development Research
Rok vydání: 2007
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Západočeská univerzita v Plzni
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: Teorie učících se regionů vychází z modelu endogenního rozvoje, který staví na aktivní roli regionálních aktérů. K nejdůležitějších charakteristikám učících se regionů patří vytváření sítí aktérů a vnitroregionální a meziregionální spolupráce.
Abstrakt EN: The approach of the Learning Region makes part of the models of endogenous concepts, where regional actors arrange for themselves the change of their region, substituting externally controlled, hierarchical programs charakterized by subvention and intervention. Central point of this approach is the advancement of intraregional collaboration, networking and cooperation in order to develop strategies for solutions according to the problems on a local specific level.
Klíčová slova

Zpět

Patička