Přejít k obsahu


Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike

Citace:
JEŽEK, J., JEŽKOVÁ, R. Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike . Ekonómia a podnikanie, 2008, roč. 2, č. 1, s. 22-28. ISSN: 1337-4990
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: sla
Anglický název: Town Marketing and the Problems of its Implementation in the Czech ans Slovak Republics
Rok vydání: 2008
Autoři: Jiří Ježek , Renáta Ježková
Abstrakt CZ: Městský marketing je v České a Slovenské republice relativně novým přístupem ke správě a rozvoji obcí a měst. Cílem tohoto příspěvku je zevšeobecnění nejvýznamnějších problémů implementace marketingu v podmínkách českých a slovenských měst.
Abstrakt EN: The paper deals with town marketing in the Czech and Slovak Republics. It analyzes the very beginnings of realization of town marketing in both countries and summarizes the most important problems that have been connected with implementation of marketing approaches in Czech and Slovak towns.
Klíčová slova

Zpět

Patička