Přejít k obsahu


Městský marketing v teorii a praxi

Citace:
JEŽEK, J. Městský marketing v teorii a praxi. In Hradecké ekonomické dny 2003. Sborník příspěvků. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2003. s. 50-53. ISBN: 80-7041-845-1
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Urban marketing in theory and practice.
Rok vydání: 2003
Místo konání: Hradec Králové
Název zdroje: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: V oblasti veřejné správy se uplatňuje marketing různými způsoby. Příspěvek se zabývá rámcovými podmínkami zvýšeného zájmu o marketing měst.
Abstrakt EN: In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“.
Klíčová slova

Zpět

Patička