Přejít k obsahu


Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech.

Citace:
JEŽEK, J. Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech. . In Marketing a médiá - Regionálny marketing. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2003. s. 208-215. ISBN: 80-89034-49-7
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Urban Marketing in Theory and Praxis. Case study from West Bohemia.
Rok vydání: 2003
Místo konání: Trnava
Název zdroje: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: Tento příspěvek popisuje problémy spojené s municipálním marketingem očima představitelů obcí.
Abstrakt EN: In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“. This study is primarily concerned with the broad concept, which is essentially understood as a form of co-operative urban development.
Klíčová slova

Zpět

Patička