Přejít k obsahu


Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech

Citace:
JEŽEK, J. Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech . In Veřejná ekonomika a správa 2003. Ostrava: Vysoká škola báňská - TU Ostrava, katedra veřejné ekonomiky, 2003. s. 1-11. ISBN: 80-248-0430-1
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Implementation of marketing into urban administration and development. Case study from West Bohemia.
Rok vydání: 2003
Místo konání: Ostrava
Název zdroje: Vysoká škola báňská - TU Ostrava, katedra veřejné ekonomiky
Autoři: Jiří Ježek
Abstrakt CZ: V oblasti místní správy je "městský marketing" používán v podobě různých aktivit. Příspěvek se zabývá otázkou vnímání pojmu markerting města obcemi a městy v západních Čechách.
Abstrakt EN: In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“.
Klíčová slova

Zpět

Patička